rip pea

det är inte för inte det känns lite sorgligt att playahead ska läggas ner. det var liksom stället man hängde på för sisodär en tre -fyra år sen. erkänn det känns sorgligt. de flesta har gått vidare, och raderat sina konton, men inte jag. jag kunde liksom inte. inte för att jag någonsin gått in igen (inte sen de där tiderna) så var det ganska najs att ha kvar kontot och titta på alla pinsamma och patetiska fjortisar (inte för att jag gjorde det heller men jag hade möjligheten).

nej med playahead dör nog en del av oss alla (en liten del, but still, en del) jag tror inte det är någon som inte haft någon relation till playahead (bra eller dålig, det vill jag inte uttala mig om).

jag menar, man träffade ju en hel del männsikor genom det, och blev bättre och närmare vän med några som man kände sedan tidigare. facebook är lite som playaheads efterträdare, i alla fall för mig och alla andra födda på 09-talet.

men nu ska jag sluta sörja playahead. men jag kommer sakna att kunna säga. VALMES at pea.

rip playahead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0