SATSA på en SAMSUNG? eller STANNA hos SONY?

jag funderar fortfarande... det skulle i och för sig kännas lite kul och gå emot sony ericsson trenden, och Touch lockar, det är ett erbjudande svårt att stå emot. det som talar för ericsson är att det är tryggt, jag vet hur den funkar och ja... det är väl det.

och eftersom Anita påstår att det är mycket coolare att ha samsung så...

nej men jag har varit en Samsung-hatare hela mitt liv (typ), ändå fram tills imorse, då fick jag se den, Mobilen med stort M.

det tål att tänkas på. men vi får helt enkelt se, det lutar dock åt en samsung just nu!

tack Nathalie och Anita, för era kommentarer.
vi har inga som dyrkar något annat mobilföretag som vill kommentera?

over n' out

men erkänn att denna också har sin charm?
Sony ericcson T700


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0