tele med M

jag pratar i telefon med Malin, eller Malin pratar och jag lyssnar lite halvt på allt som kommer ut ur hennes mun, det gäller att lära sig sålla bort det viktiga ur allt svammel. men det är trevlans.
Nu har hon börjat sjunga, jag funderar starkt på att lägga på i örat på henne, hon kommer troligtvis inte märka det. inte på ett tag i alla fall.
 
lite citat av Malin från vår konversation:
"JAG POPULÄR!!! JENNY JAG FICK SMS!!!"
"varför heter det logga in, och logga ut?"
"vad menar du kvinna frågetecken ledsen smiley "
"hahhahahhahahhahah" (skrattar högt utan anledning)

haha, nej men jag har valt ut lite delar, och tagit dem ur sitt sammanhang så det låter illa, jag är ond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0