the dress plus some/too much information (thank U for the mentalpicture)

hej, gästerna har precis gått,trevligt att träffa dem. imorgon har jag sovmorgon. klockan kvart över 10
KATCHIIING!

har typ info om individuella valen och Matte B, sen slutar jag. trevligt som attan må jag säga.
slutar runt 3, hav 8 är det aerobics, 75 minuter med Emma, Natta och Malin. ska bli intressant. har inte varit på det förut. trevlans.

men nu ska jag titta på paradise hotel, skönaste programmet ever!
tror det var förra gången när någon kläckte ur sig detta:
"jaa, vi tjejer kom fram till att en dödskamp brukar gå ut på att överleva"

stackare, vad ska man säga liksom?

men nu börjar det.

en bild på klänningen som jag och Nathalie är kära i, den är fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0