jenny funderar

min laddare är bortblåst. alltså helt borta. sist jag såg den var när jag packade ner den innan jag åkte ut innan midsommar med båten. jag har dragit slutsatsen att den ligger på havets botten.
nu till min fundering.

ska man köpa en ny mobil eller en ny laddare?

mamma tycker ny laddare, jag vet inte vad jag tycker, det är mer ekonomiskt med ny laddare helt klart, men vem har sagt att variation ska vara något negativt?

jag får se hur jag gör, just nu lever jag på att snylta på Malins laddare, det fungerar bra för stunden, men i längden blir det nog lite drygt.

ett annat alternativ skulle vara om någon hade en laddare till en Samsung S5230 (som Kai lärde mig att min mobil heter, jag vet att jag är dålig)  som ligger och skräpar, så är det bara att hojta till, tänkte först skriva slå en signal, men mobilen är ju död.

later, nu blir det lunch sen jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0