18th of june

vaknade halv 12 idag, har ätit frukost, duschat. och det är i princip det. sov konstant i 10 timmar. det behövdes. de senaste nätterna har jag sovit runt 7 timmar (det funkar när man går i skolan, men när det är lov och fullfart hela tiden så är det påfrestande som tusan) på sommarloven behöver jag sömn.

idag regnar det, hade planerat en joggingtur på morgonen (hurtig man kan vara) och jag gillar egentligen att springa i regn, men nu var det inte regn. det var skyfall. ni vet när det regnar så att det är som att gå ut i en dusch. så istället för joggingtur blev det dusch (asså dusch på riktigt, inte en dusch av regn)

idag var planerna shopping. det finns dock ett problem med den planen. inga pengar på mitt konto. jag har 2 konton, och till det ena, där ALLA pengar är så har jag inget kontokort (ganska medvetet val, annars skulle jag nämligen ha 2 konton utan pengar på just nu) och det jag har ett kort till, har inga pengar på sig. Papi skulle föra över någon tusenlapp eller 2, men det kommer in först imorgon. GAAAH.

hur irreterande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0