god morgon

det är inte kul när ens mamma kommer in runt 8 och säger att de ska åka till båten, speciellt inte när man har svårt att somna om, detta resulterar i på tok för lite sömn, (nej, 4.5 timmar är inte nog)

aja, nu har jag lega ute på altan och solat, jag är sämst på att sola. jag ligger stilla i cirka 5-7 minuter. sen så går jag in kollar på klockan (min tiduppfattning när jag solar är åt skogen, jag är liksom helt övertygad om att jag solat i över en halvtimme, så är inte fallet).

sen lägger jag mig ner och solar, 3 minuter senare är det dags för frukost. och sådär håller jag på, jag blir mest brun på stranden för då kan jag inte gå in och göra andra saker (som att blogga... haha). Även om jag reser mig och gör något annat på stranden så kan jag inte undgå solen, så därför bör man sola på stranden. punkt.

gårdagen var mycket trevlig förresten, började med chillande i en park. sen köpte vi godis (som försvann spårlöst under kvällen, ner i folks magar) och sen drog vi till en sjö i närheten. satt på en klippa pch hade det allmänt mys.
När jag kom hem satt jag vid datorn och chattade på facebook (oj vad facabookchatten är bra... haha så segt, problem med den hela tiden) fram tills 3-halv 4.

nej nu ska jag äta frukost, sen ska jag ut igen och få lite sol.

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0