huh?

hej, skolan idag var chill. började med vocal-test i engelska. gick bra. sen svenska, vi gjorde en utvärdering. lunch: sallad, från brasco (underbart god, kommer sakna den i sommar!)
kemi: labb, trevlans. fick till och med kommentaren: PERFEKT!  (hur awesome är inte det?)
sen matte: utvärdering, blööh. fick veta mitt betyg, eller alla andra fick veta sina, jag fick veta mitt i måndags. VG. helt okej eftersom Matte B ska vara en relativt svår kurs.

åkte hem, såg att bussen gick först om 15 minuter. slank in på Hennes och mau. kom ut 200 riksdaler fattigare. men en Bh och ett par shorts rikare. förstår inte hur jag kan  lyckas göra av med 200 spänn på mindre än 15 minuter (var tvungen att ta ut pengar etc. innan)jag shoppar bra under press?

nu blir det skriva på uppsats. inne vid midnatt! jag har alltså ca 7 timmar och 45 minuter på mig att knåpa ihop något vettigt. awesome!

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0