ihhhhhhhhhhh

snart bär det av till borlänge, packningen är klar. jag löste problemet med för mycket saker i en liten väska med att använda mig av en större väska. problemet var att när jag bytt väska orkade jag inte bära den. så jag har satt hjul på den. jag kommer nog aldrig bli bra på att packa. snart ska jag äta frukost med Mami och bror min.

just det, igår försökte jag och Malin boka biljetter till Tyskland, det gick sådär. vi gav upp efter 20 minuter, det stod nämligen att biljetterna skulle kosta en viss summa, när vi kom till betal-sidan hade priset ökat med 400%
kändes som om vi blev grovt lurade. därför bad vi Kai köpa dem åt oss.

nej nu blir det frulle,
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0