sämst bildkvalité, men fina saker

hej hej,
idag blev det lite shopping med Nathalie, Malin och min syster. vi tänkte gå till de 2 second hand-affärerna i centrum. men den ena var nedlagd, Jag, Malin och Min syster ser på en skylt att det ska var lunch-stängt, men tänker att vi går in och kollar ändå. jag kan ju säga att det var en lång lunch de tagit. ALLT var borta. ALLT. sen var det massa skottkärror, spadar, och ett stort hål i golvet. Vi kom fram till att de lagt ner affären, väldigt sorgligt,de hade väldans bra saker där nämligen.

lite saker fick jag med mig hem i alla fall, örhängen och ett armband, sen lite annat.

knäppte kort på det jag köpt med kameran, så här får ni.


GAAAAH! usch, bildkvalitén när man lägger ut bilder på bloggen alltså. ni ska se skärpan när man har bilderna i det "vanliga" galleriet. aja älskar örhängena i alla fall.

från Hennes och Mau. under 50-lappen!

tat efter det perfekta peace-armbandet, minst 2 år. äntligen. armbandet bredvid/under är från Taizé, världens bästa plats. underbart. vill dit i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0