shop until you drop, boktstavligt talat.

ni anar inte vad mycket fint jag köpt idag (hur skulle ni kunna veta det liksom?)

jag har köpt:
gummistövlar (festival), jeans (som ska blir jeanshorts), jeansskjorta, converse (FAKE), mascara, något mer, men det kommer jag inte ihåg, det skulle ta lång tid om jag skulle visa allt jag köpt de senaste dagarna, det är allt jag kan säga.

dock var det inte så bra för min fysiska hälsa (psykiskt mår jag awesome av shopping så det är inte fara på den punkten) , vaknade med igentäppt näsa och en hals som gjorde ont så att det var tortyrliknanade. bestämde mig för att inget ska stå emellan mig och min shoppingdag med syster och kusin, tog en dusch och gav mig iväg. smart drag. sista halvtimmen ute  på stan (då hade jag varit där i ca 5 timmar) så var det grymt påfrestande. usch kunde inte fokusera för 5 öre. klockan 5 öppnade en second-hand affär (med grymt konstiga öppetider) som vi verkligen ville titta på, så då drog vi till den, runt halv 6 var jag klar och gick ut och la mig på en gräsmatta utanför (DRÄGG) medan Malin shoppade klart.

min mamma hämtade oss (inte en chans att jag hade orkat gå hem eller till bussen, en promenad på 7 minuter, högst) jag var inte helt klar i huuvudet i bilen hem, för efteråt var jag inte säker på om jag drömt eller inte,

när jag kom hem så stupade jag i säng och somnade, vaknade någon timme senare, med bultande huvudvärk men mådde så mycket bättre än innan.

det var dagens historia,

nu ska jag sova. trött som en katt.
sov gott, LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0