true story

vad tror ni jag märker i torsdags när vi seglat i ungefär 2 timmar.
min mobil är kvar i bilen. vi ska vara ute till söndag. förstår ni?jag kan överleva utan mobil, men alla som smsar mig utan att få svar, de måste ju tycka att jag är elak. bitter blev jag över det. men släppte det fort. ganska skönt att koppla bort allt och bara få vara en helg.

ikväll efter middagen åkte jag och Mami ut och hämtade den, ute vid båtklubben. den sista milen fick jag köra, det är en väg med plus minus noll trafik på, mötte kanske 11 bilar och en traktor så det är ingen fara direkt. att köra gick prima. börjar få in knycken nu. det är faktiskt väldans roligt att köra bil. det jag har lite svårt med är starten, när jag väl kommit igång är det inga problem. 3e gången och det går bättre och bättre för varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0