SATC och lite babbel

kom hem för cirka 12 minuter sedan, vinglade hem på mina klackar, tusan vilka skavsår. var på bio med tjejerna, SATC var awesome, förstår inte vad kritikerna dillar om, det är SATC. jag tycker i alla fall att den var bra, ett lyckopiller. kanske inte speciellt djup eller seriös. men man går ut från salongen med ett leende på läpparna och det räcker för mig!

tog sista tåget hem (hann med det precis!) sen var det springmarch till bussen, på bussresan retade vi Nathalie litegranna, (vårt nya sätt att underhålla oss med, vad kan man säga. Nathalie, en dag kommer du också förstå, det ÄR roligt!)

sen från bussen till min villa (vilket är en promenad på cirka 79 sekunder) fick jag nog och tog av mig klackarna!

hade glömt nycklarna så det var bara att be min broder öppna, tur att han bor på bottenvåningen.

nu smsar jag med Linnea, i-landsproblem på hög nivå, ska vi till skolan imorgon eller inte?
djupa människor vi är. trgaiskt och patetiskt.

pratar även med Kai om Matte och HIMYM.  plus lite andra saker.

nu känner jag att jag borde sluta, innan er iCare blir överbelastad.

LOVE



Kommentarer
Postat av: natta

jag antar att det bara är att vänja sig ;) haahzah

2010-06-08 @ 13:02:36
URL: http://nathahahalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0