är det konstigt att man är trött i skolan, den börjar ju mitt i natten!

imorgon börjar vi för tidigt. vi börjar klockan 8.00. utanför Eriksdalsbadet. det betyder att jag måste åka hemifrån klockan 07.04, inte okej. det är en halvtimme tidigare än jag gick upp idag. jag är inte morgonmänniska. jag ska sova då. synd och skam att mina lärare inte kan inse det.

hur som helst. jag kom hem för ett tag sen från gymmet. intensiv spinning stod på schemat. skönt var det. känner att mina ben kommer vara lite sega imorgon när vi ska simma på idrotten, inte mindre än 1 km. jag och Malin var i alla fall där, vi fick Bon Aqua. underbart. Nelson... du missade något, även fast SVT låter liiite mer lockande än ett pass med intensiv spinning, så missade du något. vi hade överdrivet kul. (okej jag ska inte driva mer, det var kul, inte mer eller mindre. roligt helt enkelt) Men vi saknade dej Nelson! (Nathalie vi saknade dig också, såklart! men jag känner att du hade ett lite mer, av ett handikap än Emma! 

ledaren tyckte i alla fall att vi var duktiga där på passet, vi var en minoritet av tjejer kan man säga, så han berömde alla tjejer. alla 3. haha!

hur som helst. eftersom skolan börjar mitt i natten är det dags att gå och lägga sig tidigt. sov gott!


Nelson, det är dags att planera skidresa! (hint hint) 



Kommentarer
Postat av: Nelson

Tidigt? Sådär ser mina måndagar och fredagar ut x)

2010-03-26 @ 09:43:27
URL: http://reacting.blogg.se/
Postat av: jenny

skojar du?? jag typ dog av att gå upp så tidigt. jag var seriöst seg i huvudet av att inte få sova. galet att du alltid går upp så tidgt....

2010-03-27 @ 15:56:34
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0