awake

vaknade för kanske en halvtimme sen. idag ska jag bara vara hemma. slappa. städa min garderob. har inga läxor och ytterligare en ledig dag. kan det bli bättre? wonderful.

i alla fall. jag har fått en ny stooor garderob. den ska idag städas. jag är sämst på att ha ordning. jag slänger bara in allt och sen hoppas jag på det bästa. inte en bra taktik. så idag blir det till att städa och verkligen få ordning på skiten. Malin tycker om min garderob. sist jag skulle städa så erbjöd hon sig att städa MED mig, för att hon tycker om den. jag älskar den. den är stor. väldigt stor. och den är helt enkelt underbar.

men vi hörs för nu ska jag äta frukost. smoothie! yummie!


jag gillar mitt hår på den här bilden.

det är ett dilemma jag har. jag har självlockigt hår. ibland blir det helt jävla awesome snygga lockar. ibland skiter det sig totalt. om jag plattar det så vet jag resultatet. det blir fint. snyggt. men om jag får dom är totalt awesome jävla snygga lockarna blir det SNYGGARE, vad göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0