död

dog lite halvt på gymmet.
vi hade tänkt köra ett lugnt gympass (det var i alla fall min plan, har haft ont i halsen idag så jag tänkte inte köra 100%). i alla fall. vi kommer in till rummet med uppvärmningsmaskiner (ni vet löpband och cross-maskiner etc.)
det är smockat. inte en maskin är ledig. vi tänker att vi kan cykla som uppvärmning. också fullt.
vi kanske har lite dåligt tålamod. hade vi bara väntat 3-7 minuter hade det definitivt funnits maskiner. men vi bestämmer oss för att vi iställer ska ta ett spinningpass. ett intensivt (samma pass som vi gjorde i tisdags, fast med en annan, lite hårdare instruktör)

när vi ska anmäla oss så frågar vi om det finns 3 lediga platser till det passet så ler hon i kassan och ser lite finurlig ut. inget man tänker på. förrän efteråt.

i alla fall. passet var hårt. mina ben är ganska döda (kan bero på en veckas offpist-åkning, sedan ett intensivt spinning pass, sedan det här passet vi var på ikväll, den här kombinationen är inte så fantastisk som man skulle kunna tro)

i alla fall. trevlans var det. efteråt så pratade vi lite om att lyssna på instruktören och hur mycket man ska följa det han säger.

jag följde det till punkt och pricka, sa han att man skulle höja motståndet då höjde jag, fastän det kändes som om mina ben ville motsatsen.
Malins mamma sa att om man inte behövde göra precis som han sa, då dör man så hon. jag dog inte men det var nära kändes det som. jag såg ljuset.... haha nejdå skämt o sido. men då vet jag till nästa gång att man inte MÅSTE göra som han säger. det var visst bara jag som gjorde det. (och Malin)

hur som helst. nu ska jag sova.

ps: gå inte på sånna här pass på fastande/ tom mage. det är inte att rekomendera. man blir trött och seg i huvudet. det är ju ínte alltid trevligt.

förresten. vilket tråkigt inlägg.... ni behöver inte läsa. det bara om träning. får bli en ändring på det...

jag gillar avokado och mjölk. (ni blev det bara 97% träning... lite om mina intressen (?) och mina matvanor. och vad jag gillar typ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0