FRANKENSTEINS MONSTER,

jag menar inte Alexander Skarsgård, bara för att han är på bild!

det blev inget gym för mig, har redan gymmat 3 gånger den här veckan och kände att det var bättre att ta tag i skolarbetet. har därför tillbringat min förmiddag med FRANKENSTEINS MONSTER. ytterst trevligt.
ikväll ska jag till min morfar och Mormor och fira att min morfar fyller år.
åker om 2 timmar, så nu ska jag hoppa in i duschen, det tar så himla lång tid för mitt hår att torka att det inte kommer vara torrt när vi åker, borde egentligen duchat det första jag gjorde i morse, men jag orkade inte. så nu får jag ha lockigt och blött hår.

hur som helst, kör på det mintgröna lacket idag igen, tänkte köra på en svart klänning coh en massa kedjor till det. får se hur det blir.

förresten, på tal om ingenting. den här bilden, hittade den i engelska cosmo. är det inte hur kul som heslt?

vad hnadlar det om kanske några undrar?
jo, Alexander Skarsgård får frågan varför han inte har några problem med/gillar att vara naken, han svarar:
jag väcte upp i Sverige, vi är väldigt bekväma med att ta av våra kläder/strippa/gå omkring nakna!

HAHA! förstår ni hur mycket vi garvade när vi såg detta, i Engelska Cosmo! så himla rolig kommentar. Tycker ni att det stämmer? är vi mer bekväma med att ta av oss våra kläder än i andra länder?

Enligt mina erfarenheter, Nej. Haha, jag tyckte i alla fall att det var grymt kul! (ett plus är ju att han är en bra skådis och snygg! haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0