hehe, förlåt.

jag vet att man aldrig ska säga förlåt (bara om man sätter sig på någons bebis så att den dör, centralskolan är klockrent)

men i alla fall. förlåt (speciellt riktat till Anna).

jag glömde liksom bort det här med bilderna från ÅRE.

först kom Malin och Nelson hit, vi gjorde kokosbollar och tittade på Freaky Friday.
sen stack jag och Malin till gymmet. (helt slutkörd, efter en vecka med offpiståkning så är benen ganska döda)
hem igen. åt middag. mumma var det.
sen tittade hele familjen på den sista Stieg Larsson- Filmen, luftslottet som sprängdes. bra var den.

hur som helst glömdes bilderna bort. det tar jag tag i imorgon.

gänget, kärlek till er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0