jeans är det enda rätta. och grå munkjackor går inte av för hackor det heller


den här ska jag inhandla, helst imorgon. om jag får tid över.
149 spänn, hennes och mau. Herravdelningen. snacka kap

är det okej att köpa en likadan skjorta som sin bror. svara ja. snälla. för jag tänker köpa denna oavsett.
jag är totalt jävla kär i den. min bror har många fina kläder. men den här samt en grå munkis är mina favoriter.


den här har jag klämt och kännt på länge, jag gillar den här modellen. det är det som är problemet. jag har redan minst 4 st. det känns ju lite ovärt. men den är fin. speciellt under mockajackan.

jag får fundera. 

men nu ska jag skriva ut mitt biologiarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0