låååång dag

hej hej, vaknade en kvart innan bussen skulle gå. som vanligt. skillnade idag var att jag inte steg upp. jag låg kvar. och slumrade ett tag till. 5 minuter innan bussen gick så hoppade jag bokstavligt talat ur sängen och klädde på mig. min söta pappa körde mig till pendeltåget.

skolan gick bra. vad kan man säga, åt lasagne på Lattehouse. sen somnade vi alla i sofforna där. myys var det.

efter skolan drog jag och Linnie till Coop, anställningsintervju. gick prima. det var 15 andra där. kände faktiskt ala utom 4 stycken. så det var trevlans.

sen hem och åt. och nu sitter jag här. ikväll blir det till att plugga matte. diagnos på onsdag. måste plugga lite på min biologi till onsdagen, vi ska ha en viktig redovisning.


sommarbild! mitt ansikte ser lite deformerat ut, men det är när man tar bilder under vattnet. i vanliga fall ser jag ganska normal ut. det beror på vem man  jämför med!
jag ville bara säga att jag saknar sommaren såhäääääääääär mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0