mornin'

hej bloggen, hade huvudvärk när jag vaknade så jag skippade svenskan, (host host)
nej men jag vet att det inte är bra, men jag har 0% ogilitig frånvaro, 0%, en lektion mer eller mindre spelar ingen roll. bara det inte blir till en vana, som min mama sa.

ska ta bussen som går 11.30. innan dess ska jag ha städat mitt rum och pluggat matte, så nu är det dags att sätta fart.

later,


just nu ser jag ut såhär, nyvaken och osminkad, man skulle väl bjuda på sig själv eller hur var det?
man ser min sov-tröja också, superman is the shit!
ni kan/ska bortse från det faktum att jag ser ut som ett rådjur i strålkastarljus. jag är medveten om att det inte är smickrande, men det var att man skulle bjuda på sig själv, so here you go. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0