SAlem borde vunnit,

det var ett par besvikna ansikten i Annas soffa igår kväll. varför varför varför vann inte SALEM?
livet är orättvist.
jag har inte följt melodifestivalen men Salem var ju värd att vinna. varför varför varför kan inte alla inse det? hade i alla fall en awesome kväll med Anna, Erik, Emma, Natta och Malin. myys var det.
efter melodifestivalen tittade vi på Björn Gustafsson, (såg ni att han spelade Piano i Salems nummer?) hans DVD, den är kärlek. längtar tills han kommer tillbaka. han är saknad. vi kom även fram till att 90 % av våra internaskämt är baserade på Björn Gustafssons skämt. komiskt.

hur som helst, efter någon timme av tittande på Björn (förresten måste ni testa att snabbspola olika saker på hans DVD, typ så att det går 2 gånger så fort som i verkligeheten, vi skrattade så vi dog).
som sagt efter att ha glott på DVD:n i någon timme så bytte vi till Youtube, vi kollade på en hel rad roliga klipp.

runt 2 började Jag, Natta, Malin och Erik gå hemåt. var i alla fall hemma halv 3.
trevlig kväll var det i alla fall. vaknade dock lite för tidigt av en vild diskussion vidare någon skulle till stan eller inte. detta var runt halv 11 (way to early....)

aja, idag blir det gym sedan volleyboll-träning och efter det middag. min morbror är hemma från Sydafrika. trevlans att träffa honom igen!

nu ska jag äta frukost.


bilden är av kass kvalité som vanligt men jag kom på att jag inte visat hur det blev när malin klippte mitt hår, ser kanske inte ut som en stor förändring men tro mig det är det, klippte bort nästan 10 cm.
men jag blev sjukt nöjd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0