sammanfattning av min helg!

Hej Hej!
här kommer en liten sammanfattning på min helg
I lördags sov jag över med massa människor och vi åt fajhitas och såg även på filmen "det sjätte sinnet"
jättebra och gullig film, skådisen som spelar pojken är så duktig fastän han är så liten och gullig.

Igår (söndag) tog jag det lite lugnt, var hemma och pluggade lite, har nämligen klart en uppsats på 10 sidor, som jag btw renskriver just nu. igår var jag även på gymmet med Emma. det gick bra, var lite trött eftersom jag inte sovit så mycket. När jag kom hem hade min bror hyrt New moon (måste tillägga att det inte var han som ville se den, det var hans flickvän), den var grymt bra, lika bra som de andra gångerna jag sett den!

Det var allt från mig just nu, jag måste nämligen gå och äte nudlar. efter det ska jag iväg och ta hand om småbarn (om man räknar 10-13 åringar som småbarn?) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0