sleepyhead

status: gymmet gick bra, sprang 5,5 km och körde styrka. såg på film med mami när jag kom hem, duschade sent, vilket betyder att mitt hår kommer vara blött imorgon. skit samma. enligt 2 säkra källor var MIKA awesome. vi har ett planerat Twilight-maraton imorgon.

nu: sova. ska upp typ... för tidigt imorgon. min buss går 07.20, alternatvit kan jag ta den som går 07.34.
vilket betyder att jag måste ställa klockan på halv 7 (vilket jag brukar) och faktiskt gå upp klockan 7(vilket jag inte brukar) GAAH! jag hatar tidiga morgonar.

en positiv sak är att jag ska få låna min broders jeans-skjorta imorgon. lycka!

men nu ska jag sova.

eller... måste bara säga en sak, visste ni att man får typ 50 kr rabbat på Nelly.se, ganska awesom.

skulle kunna se bra ut i min garderob. och på mina fötter. lätta att matcha. från Nelly.se
tror minsann att de ska bli mina.

ska bara diskutera med min plånbok lite först. vi brukar vara lite oense om sådana saker.

men sov gott.


jag ser lite finurlig ut, precis det här ansiktsuttrycket ska jag använda i diskssionen med min plånka!
bild: Natta (se länkar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0