mitt spotify och jag är inte riktiiigt överens.


jag har kommit hem från gymmet och lagt i en hårinpakning för att få lite näring i mitt hår, efter det så hade jag tänkt att jag skulle va inne på facebook, kolla bloggar, blogga och lyssna på lite musik, ta det allmänt chill med andra ord, det gick ju... så där... mitt spotify dampar!! asså först så funkade det inte, jag startade om det, då blev resultatet att det funkade, jag blev lycklig igen, denna lycka varade dock lika kort som ett platina VIP på PA. efter en stund så började det funka igen, nu så skiftar det lite fram och tillbaxs, jag blir glad när jag får höra en hel låt man vet liksom aldrig vad min spotify hittar på.

är det någon annan som har dessa problem med sin spotify? då kanske ni kan förstå hur jag känner mej? om någon vet vad det är för fel så får ni ju gärna hjälpa en hjälplös spotifie lyssnare (eller asså jag lyssnar ju inte hela tiden nu, eftersom att det dampar, men jag mental lyssnar så rent tekniskt sett så är jag en lyssnare.) 

det här betyder att jag inte kan lyssna på musik när jag är inne på facebook mm. så det suger men jag får väll lov att klara mej trotts detta. 

ha det så bra antingen med eller utan musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0