väskan och allmänt babbel

slutade tidigt idag. 20 i 12 drog vi från skolan. läraren kom inte. det är inte första gången det händer. tycker att det är respektlöst. nu sitter jag och bara tar det lugnt. hade massage på idrotten idag. awesome!

snart ska jag börja plugga. är inte helt pepp, och läxorna är inte direkt nödvändiga. men ska försöka plugga lite i alla fall.

just det. jag gjorde om min väska igår.

nitar


väska

=


nitväska

jag blev nöjd. tycker att den blev snyggare, innan var den så trist!

over n' out



Kommentarer
Postat av: Tesse

den blev micket snygg alltså :) puuuuuuuuuuuuuuuss

2010-03-12 @ 19:33:24
Postat av: jenny

tackar tackar! pusssssaar

2010-03-13 @ 01:29:02
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0