BLACKBOOK

vad hände?
förra veckan var det BLACKBOOK all over the place, nu så är det försvunnet, det är som om hela kollektionen försvunnit. hittar inget i affärerna, så då borde man dra slutsatsen att någon/några köpt alla snygga tishor (fan för er!) men jag ser inte en själ ha på sig dem heller (ännu mer pissed off på er som haffat de snygga plaggen, och  sen INTE använder dem! ännu mer fan för er)

jag förstår inte vad jag tänkte på, jag stod med en av de snygga t-shirtsen förra veckan, men hittade inte min favorit, jag tänkte att de kommer säkert in nytt, då kan jag köpa favoriten. men nu står jag (eller jag sitter ner just nu) utan BLACKBOOKs verk.

why? why!?

(för er som varit på månen den senaste veckan, eller av någon anledning inte sett BLACKBOOKS underbara ting, så kan jag berätta att det är ett samarbete mellan hennes och mau, och BLACKBOOK, ett snyggt sådant!)


åhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0