el dia

dagen började som vanligt med att jag inte ville gå upp ur sängen. efter en stund är man ju tvungen. så jag drog på mig lite kläder och stack iväg till skolan. började dagen med nationella prov. hör och läs-förståelse. sen drog vi till rätten. pendeltågen var ju helt åt helvete och ALLA var inställda. det var lite halvt värdelöst. men vi kom dit, 45 minuter försent. anyway, det var intressant att vara i rätten. jag tycker det var lärorikt och kul att se hur det fungerar. har faktiskt funderat på att bli åklagare eller advokat.

för ett tag sen kom det 2 kiruna-bor hit. Filip och Emil. trevliga killar. om 2 timmar ska jag till gymmet. men nu ska jag plugga lite.

puss på er,
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0