EPIC

igårkväll satt vi (jag, Malin, Natta, Nelson, Paul och Kai, samt Malins päron) och käkade middag. grillat som var hur gott som helst. 

i alla fall, mitt i middagen så springer... eller springer är helt fel ord. de går med joggingkläder och tar då och då ett litet joggingsteg. de ser ganska löjliga ut.

jag och Malin har ett av våra mentaltalk, och jag säger,
- ska vi köra?

varpå vi springer efter dem. barfota, med jeansshorts och en hel drös kedjor runt halsen. vi springer utan problem förbi dem och håller på att dö av skratt. "joggarna" skrattade också.

det kanske låter lite halvtråkigt men det var faktiskt ganska epic.

det är en sån sak man bara måste göra ni vet,

lev livet folket,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0