häjj

skolan gick bra, fick tillbaka 2 uppsatser, MVG- på ena och VG + på andra. trevlans. det inte lika trevliga var betyget som jag fick på hela kursen. besviken som tusan, trodde att jag hade chans på Mvg, men antar att jag inte haft så hög nivå som det krävs. jag har fått ett VG resten av mina uppsatser har alla varit över Vg, och hälften av dem nådde även upp till Mvg. gaah. irriterande.

nu blir det lite svenskaplugg, kanske matematik också. ikväll ska jag på min broders teater. brukar vara awesome så vi håller tummarna för det.

imorgon är det friidrottsdag, jag ramlade med min cykel igår (klant) och har så himla ont i höften och mitt knä är några nyanser blåare än vanligt. det kommer vara en plåga att hoppa höjd, (ni vet ju hur man landar...) och längd. det gör väldans ont bara jag promenerar. fy vilken tajming.

Later,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0