hemma

hej,
kom precis hem från Malins landställe, fick skjuts med Fredde och hans kompis BD. underbart, annars hade det liksom tagit mig 3 timmar eller nått att komma hem. dunkande musik och köra alldeles för fort var det som gällde. jag klagar inte. jag älskar när man känner musiken i kroppen och man åker så snabbt att man liksom slängs bakåt.

de senaste dagarna har varit mys på hög nivå, med film, promenader, fotboll, och nu sista dagen fick vi lite sol. igår badade vi i havet. 3 gånger. det var iskallt. men mysigt ändå. på kvällarna har det blivit att bara hänga, se film, spela nått spel och återigen bara hänga. jag gillar kombon. att lägga sig halv 5 sen vakna runt 11, och bara ta det lugnt. tycker lite synd om Malins föräldrar dock, det var ju som ett läger för 16-20 åringar hemma hos dem.
inte mindre än 8 pers var vi, plus Malins päron.

vi måste göra om det här, seriöst bästa helgen (eller dagarna) på länge.

om typ 40 minuter drar jag till jobbet, årets hitills varmaste dag, och jag ska jobba. det är ju bara för illa. aja när lönen kommer känns det bra.

ha en bra lördag och sola lite för mig också....

min lillasyster kom precis in i rummet och sa att det är 25 grader i skuggan här hos oss. tack för den. fy fan vilken tajming.

later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0