LAUGH

har spenderat hela dagen med tyskarna. awesome. det var faktiskt väldigt roligt. vi skrattade så att vi vek oss.
dagen har bestått av bland annat: tigrar, glass, flaskor som flyger, McDonaldskassörskor som stöter på Kai, Cookies, Kina Mai thai zai lai, spela Iphone-spel på kemin, snacka basket med freddes polare, pratat engelska i princip hela dagen, the Weird one (Linnie Winnie) och massa annat.

det var ganska awesome att hänga med dem.

Alla i min klass fick en smärre chock och Kai got really insulted när de inte förstod hans "Hur mår du?"
Sen berättade min vän Susanna att jag råkat prata engelska med min lärare, jag hade inte ens märkt det.
det går utför.

later,
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0