night night

hej,

dagen har varit underbar, som en sommarlovsdag. började med en dusch, sen blev det till att ligga ute och sola, bara ryggen eftersom jag var tvungen att läsa (okej, det där tvånget om att läsa hör inte hemma i sommarlovsbilden, stryk det), åt våfflor till lunch. efter det drog jag på mig ett linne, och en tunn skjorta så blev det till att möta upp tyskarna och Natta och Malin, efter någon timme eller 2 så joinade även Nelson. hittade ett par finfina jeansshorts på beyond retro, och Paul köpte en kick-ass snygg basebolljacka där, bara tvungen att nämna det, den var så finfin att det bara var ett måste. en annan finfin sak var Malin och Nattas nya tuggummimaskiner, finfint.

jag köpte också 2 band till mitt Taizé-kors. finfint. sen blev det middag hos mig. Nelson var tvungen att plugga och drog hem men de andra stannade till runt halv 11-11. trevlans.

imorgon är det skola, Matte hela dagen, i cirka 4 timmar. men sen blir det vattenskidor för hela slanten. underbart! jag kommer vara så totalt värdelöst och kass att det kommer vara pinsamt men kul kommer vi sannerligen att ha!

men nu ska jag läsa i min engelskabok som ska vara utläst på fredag om jag inte minns helt fel, jag började idag. de flesta i min klass har redan läst ut sina böcker, men det är överskattat tycker jag. att vara ute i god tid.

I save my homework 'til the last day because i get older and therefor wiser, YES INDEED WE DO!

hörs imorgon,
SOV GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0