otaggande

hej hej, kom hem för ett tag sen. dagen har varit så otroligt otaggande att jag helst skulle vilja gå och lägga mig på en gång. började med engelska, fick tillbaka mitt nationella i engelska. reading-delen. 3 fel. helt okej resultat. bara lite slarvfel. sen inställd svenska.
sen lunch. vid 12.40 skulle vi ha samtal med en lärare och snacka om labbrapport och så. jag och Linnea kom 10 minuter sent och hon blev förbannad (förstår henne, men ändå) snackade om labbrapporten som gick skit. fick G på den, inte nöjd för 5 öre.

sen matte, höll på att somna. vi håller på med sannolikhet. inte något störrde fel på det, men jag var bara så trött.

det spöregnar nu också, fast det är solsken. jag älskar sånt.

later,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0