out to the fit

här kommer lite bilder på det jag hade på mig idag, inspirationen flödar. (haha, nej men det är såhär, har man inget att blogga om så är det ju bara knäppa lite kort. klart! enkelt, men många gillar att se det. win-win situation)


jeans och linne. simpelt.

detaljer

jag måste bara berätta att linnet har orsakat problem idag, det är alldeles för stort, trots att jag tog en small så det har varit lite incidenter, haha. BH-shock! nej men inget hemskt direkt men det dröjer nog fram till sommaren innan jag använder detta linne igen. (annars med ytterligare ett linne under)


den här lägger jag mest upp för att den ser så himla knasig ut, titta på mina ögonbryn, va fan?
hahah seriöst illa, de är ju uppe vid hårfästet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0