PEPP. fett pepp!

känner mig inte direkt pepp på att jobba i 7 timmar. har för mycket att göra.
ikväll ska jag, Malin, Nathalie och Nelson göra något, 2 killar vid namn Vincent och Robert (?) som jag aldrig träffat ska också vara med.

vad vi ska göra?

ingen aning, det enda som är 100% bestämt är att Malin sover här sen. resten får vi se sen.

nu måste jag rusa till bussen och jobbet!

LOVE

halv


ps:
Lite pinsamt, men jag vet inte hur man laddar ner photoshop (eller något över huvud taget... jag kan inte ladda ner helt enkelt, min bror laddar ner åt mig) eller sånt, vill någon vänlig själ hjälpa mig?

ps2:
lite pinsamt men jag vet inte hur man använder photoshop (jag har kunnat, när jag gick i 7:an hade jag ett photoshop men det var länge sen och jag tror photoshop har utvecklats något enormt) så kan någon vänlig själ hjälpa mig?

ps3:
jag är inte helt efterbliven, jag gjorde ju bilden svartvit! (haha det finns en sådan funktion på min kamera! high-tech)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0