pinsamt dålig på friidrott

hej hej, sitter i skolan. väntar på en viss fröken Sundberg. hon sa att hon lsutade 12, men sen slutade hon visst halv 1 så nu får jag sitta här och vänta. aja, sen ska vi fika. Brasco är kärlek.

vio hade idrott första timmen, vi körde friidrott. jag är sämst. seriöst. jag sprang hundra meter på en tid som är så pinsam att jag inte vill skriva ut den här. enligt mina kompisar så hoppsar/struttar jag fram. dem kan inte förstå hur jag kan vara så snabb när vi kör fotboll, innebandy etc. men så långsam när det är löpning.
om jag ska vara ärlig så vet jag inte själv. jag är seriöst förundrad. längdhopp körde vi också, om jag är dålig på löpning är jag en hemsk längdhoppare. jag hoppade 3 meter (!)
pinsamt.

varför kan vi inte spela fotboll istället?

nu ska jag gå och möta malin,
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0