plugg,plugg,plugg

hej,
dagen började som de andra gjort den här veckan. jag kunde inte gå upp ur sängen det var fysiskt omöjligt. synd. nej men jag gick upp till slut, drog på mig kläder och bad mamma göra en macka som jag åt när jag sprang till bussen. allt är som vanligt här hemma känner jag. jag gick och la mig halv 12 igår (hallå? jag borde fan vara utsövd? det är typ tidigt?) för att vara pigg idag på nationella i spanska. det gick helt okej, fick även veta att jag fick högt över gränsen för VG. eller högt var väl synd att säga, jag var närmare MVG än VG i alla fall!

idag ska jag till gymmet är det tänkt. om vi hinner, vilket vi borde göra. innan dess gäller det att plugga etologi. prov på måndag, den här gången har jag bestämt mig för att det INTE ska bli sista minuten plugg!

förresten, jag vet att det är mycket snack om plugg nu, men det är för att mitt liv består till 56% av det just nu. snart lugnar det ner sig, efter måndag nästa vecka är det i stort sett inget plugg alls men ni vet nog hur det är, vissa perioder är det bara plugg, andra inget plugg alls!

men ni får ha lite tålamod, ska försöka lägga upp ett inlägg senare ikväll/idag. som inte nämner något om plugg... överhuvudtaget!

later,
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0