plus/minus

-
1. min present till mamma är inte så bra
2. jag borde gjort 7 mattesidor som jag inte gjort
3.jag tappade bort mina hörlurar idag.
4.jag gick till skolan för att ha en totalt ovärd lektion. EN lektion.
5. läraren sa inför hela klassen att min grupps arbete var skit.
6. jag har lite ont i halsen plus att bror min är sjuk, inte bra kombo
7. jag har städat
8. jag åt McDonald´s till middag

+
1. Men Erik (en i min grupp) var i klassummet och kunde säga till läraren att det var hon som hade fel, samt visa varför och sätta läraren på plats, awesome. det slutade med att läraren fick skämmas.
2. det var soligt ute
3. jag solade
4. jag har kommit någonvart med mitt svenska och samhällsarbete.
5. jag har köpt present till min mamma
6. jag hade bara en lektion idag.
7. tyskarna är här
8. jag åt en god macka till lunch med chevré och honung (jag älskar chevré)
9. mitt rum är städat.

det var väl det.

det är 9 plus och 8 minus. summa summarum: det har varit en bra/positivt/underbar/trevlig dag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0