PS

hej, vaknade för kanske kvart sen, ska dra till bussen om 40 minuter, trodde klockan var mycket mer när jag vaknade. delvis därför jag gick upp.

snart ska jag äta frukost, (en av de bra sakerna med sovmorgon, jag kan äta frukost)
nej men nu måste jag kliva upp ur sängen (åh, nej...)

later,

ps: hur imponerande är det inte att jag gick upp och gjorde ett godmorgon inlägg innan klockan slog 9? på en vardag?

ps 2: vattenskidor idag!

ps 3: hahah P(lay)S(tation) 2
ni sega som inte förstår, förlåt för att jag kallar er sega, men sanningen är hård ibland (that´s what she said) man brukar säga PS2 istället för playstation 2.

förstår alla? annars kan ni skicka ett mail eller nått, alternativt uppsöka vän, (rekomenderas inte, denna person lär bli så traumatiskt påverkad över att du inte förstår att den troligtvis inte vill va din vän längre) , lärare (betygsänkning kan vara  möjlig) eller läkare (de har i alla fall tystnadsplikt)

ps4: det blev lite många PS...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0