shop until you drop

det är vad jag gjort idag, mina ben dödar mig, ändå ska jag dra till gymmet om 30 minuter, logik?
fick inte med mig så mycket hem, men jag visar senare det som kom med hem.

igår var vi på bio, remember me. så underbart fin film. den sista delen satt jag och grät. så fin var den. värd att se. helt klart. sen gick vi en promenad runt halva stan kändes det som. mysfaktorn var hög. dock var det ganska kallt, men vi knäppte ett par fotagrafier. dessa bilder är knäppta av Nelson och Natta. (se deras bloggar udner länkar)


cirkus, fråga inte varför.

Malin försökte hjälpa en skylt upp...

men vi puttade ner den igen! (onda? ja.)

sen hittade vi ett gäng hästar, och tog oss en ridtur.

vart vi hamnade sen, det vill ni inte veta.

nu ska jag gå, ska till gymmet om 10 minuter!
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0