TE, fotboll och dubbelt upp

tyskarna och Malin gick precis härifrån. vi drack te. mys.  innan det så var vi på fotbollsplan och lirade lite i mörkret. det var länge sen.

imorgon är jag ledig, underbart. ska plugga matte och svenska. annars ligger jag nog ganska bra till.

idag har jag jobbat, gick bra. fick lite mer ansvar och stå i shopen. inte vet jag varför, men hon som bestämde frågade om jag kunde, jag svarade ehm... halvt? hon: okej då ansvarar du för den när jag går på rast i en timme, sen byter viktor av dig... jag : ehm. okej?

skönt med dubbel lön idag också, positivt med att jobba söndagar. inte illa pinkat.

nu ska jag snart sova, ligger såå efter med sömn. borde sova minst 14 timmar eller något i natt, och jag kommer fortfarande inte vara ikapp.

sleep tight,
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0