trött

oh, vaknade för kanske en timme sen, omöjligt att somna om. men trött som tusan, hur går det ihop?
kom hem 3 i natt, jag behöver sova på lördagsmorgonen!

idag blir det plugg, sen middag hos Farmor som fyllt år. kanske möta upp med vänner senare men jag tror inte att det kommer hända, jag är helt enkelt för trött. imorgon är det dessutom sista dagen innan provet, då måste jag vara utvilad för som ni kanske vet så är sista-minuten-plugg och jag ganska bra bundisar! (såååå tajta!)

gårdagskvällen var ganska random, mötte Nathalie och Malin, vi gick till Donken (fjortisvarning) för de var hungriga och köpte varsin paj. (de hade redan ätit middag där men mer om det senare)

så där satt vi och väntade på Emma, då kommer det fram en man. en väldigt stor man. och säger utan någon som helst förvarning:
han:Hur stavar man dusch?
jag: D U S C H.
han: ehm, D U S...?
jag: C H
han: tack
sen gick han sin väg.

vi tyckte att det var ganska random,

vi såg även en av historiens sämsta filmer igår. The Wrong Turn 2.
titeln är ju faktiskt ganska lockande (minus 2:an såklart. alla uppföljare är i regel skit) , jag menar det finns mycket att göra med en sån titel. men nää, Filmen handlade om ett gäng som skulle vara med i en TV-produktion, de flesta var ganska blåsta. Alla blev dödade en efter en, av "Hillabillys" (typ människor som hade blivit radioaktivt förstörda och det var incest på hög nivå, de såg INTE normala ut någonstans)

det var en sak som var bra med filmen, (som mestadels bestod av inälvor och blod, den involverade även en köttkvarn... jag tror inte ni förstår hur dålig den var) och det var att en mörk kille överlevde, det är nästan en regel att den mörka killen dör (när han offrar sig för laget) som 3:e person alt. någon av de som dör i den andra halvan av filmen.

det var det ENDA positiva med filmen, fattar ni hur dålig den var?
jag satts mestadels (de andra också) med filten över huvudet, inte för att det var läskigt utan för att var så förbannat äckligt. Dock såg det inte äkta ut någonstans, inälvorna var i regel av gummi och såg ut som uppblåsta ballonger.

aja nu blir det etologiplugg.

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0