vad hände egentligen igår?

min kväll såg ut såhär:
åt middag med barndomsvänner, drog till bussen. insåg att jag missat den. väntade i en halvtimme på nästa. fick sällskap av en social kille vid namn Victor, det var trevligt. mötte Nelson, Malin och Natta vid elden. vi hade 2 alternativ. fest på söder eller fest i farsta.
vi drog på fest i farsta. trevligt folk. mycket folk. vi kände 1 person. men framåt slutet av kvällen kände vi fler. Helsing sa att jag hette Emma 4 gånger, efter någon timme insåg han vem jag var... det var seriöst illa och jag höll på att dö, inte för att han sa fel utan för sitationen när han insåg vem jag var, den var minst sagt pinsam.
runt 12 skulle vi på efterfest i Haninge, men vi drog hem istället för Malin skulle jobba idag. kom hem runt kvart i 2. vilket vi gav oss själva en applåd för.

idag har jag så jävla ont i kroppen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. vi spelade Rugby på idrotten igår, det gjorde ont.

vi hörs senare.
nu har ni fått en kort sammanfattning av kvällen i alla fall.

over n' out

Kommentarer
Postat av: natta

vad hände INTE igår! ;D

2010-05-01 @ 19:02:22
URL: http://nathahahahalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0