länge sedan

jag vet att vi är allmänt dåliga. men folk verkar gilla oss ändå. så det är ju positivt. anywaaaaaaaay. på lovet som varit, lovet för att det är höst alltså, så var jag på varmare breddgrader. men vart jag var är en hemlighet. det var dock inte skåne. i alla fall. jag kan säga så mycket att det var en ö. och att den är kanarisk.

igår var jag på bio. såg due date, vi kom in försent, och störde människor. blev tillsagda att flytta oss. och sen satte vi oss. jag, Fanny, Erik och Simon hittade inte Ella och Emma som gått in några minuter tidigare så vi blev lite uppdelade. hur som helst, jag känner att ni snart tar fram era anteckningsblock, men gör er inget besvär vänner.

efter bion träffade vi på Susanna och hennes plus one. Moa. mucho trevligt. sen så blev jag, Fanny, Erik och Simon lämnade på nytt. lämnade helt åt vårt öde. vi beklagade oss över hur sorgliga dagens ungdomar är. 83% av våra vänner satt hemma igår. antingen med läxor eller en film och popcorn. vi var inte så taggade på det.

i alla fall, efter några samtal hit och dit så drog vi hem. Jag och Fanny övervägde att sätta oss på Plattan, sergel ni vet, vi var omåttligt ledsna över att våra lediga fredagkväll blev väldans lugn. ni förstår, jobbar man varannan helg så lever man liksom för den helgen man inte jobbar. vilket är denna helgen för oss. det var nästan så att man satte sig och grät på plats liksom.

aja, det var i alla fall en trevlig kväll, förresten så gillar jag att jag skriver mer om en fredagskväll utan specifikt roliga händelser än om min nästan 2 veckors utlandsresa.

later,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0