konsten att undvika derivator.

veckan har varit fullproppad. inte en lugn stund känns det som. igår gick jag i skolan i 11.5 timmar. började 8.30 slutade 20.00 och då räknar jag inte med restid till och från skolan. imorgon ska jag jobba. sedan blir det häng med vänner. sedan kommer andra vänner och sådana som jag inte känner. ännu mer häng. vissa kallar det fest. andra chillkrök. välj själva. ikväll är min första hemmakväll på länge. sådant kan vara mys. i det här fallet var det det. just det. snart kommer jag inte behöva jobba varannan helg. bara en dag varannan helg. underbart.

well well guys, sleep tight. själv ska jag stanna uppe med mina derivator av exponentialfunktioner ett tag till, jag ligger 13 sidor efter. detta är inte en hållbar utveckling. hela min klass har fått pippi på det där utrycket. alla använder det. det smittat något grovt.

vill ni veta en intressant sak?

jag råkade precis skriva något med o istället för å. nogot. jag hatar att skriva med nagellack, min dator är redan lite rödfläckig sedan min period när jag alltid hade röda naglar. så jag försöker att inte addera mer färg till min ganska  stilrena dator. då händer det att man stavar fel. grova fel. men jag brukar sudda och göra om. det brukar fungera så bra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0