fuuuuuuun time!

kom precis hem. trött som tusan. vill gå ut, träffa vänner, gymma. men ikväll måste jag skicka in en uppsats i svenska. den handlar om Kafka. kpte ett skal till min iphone. tror jag ska lämna tillbaka det. anywaaaaaaaaay. hoppas alla hade en awesome dag. imorgon kommer skolan vara hemsk. börjar med matte 8.20 och slutar med dubbeltimme i spanska klockan 17.00. döda mig långsamt.

just got home. tired like hell. want to go out, meet freinds, work out at the gym. but tonight i have to send in a essay fro my swedish teacher, it´s about Kafka. Bought a shell for my Iphone, think i will return it though. anywaaaay, hope all of u had a great day. btw tomorrow at school will be awful.
start with math at 8.20. then ends with spanish at 17.00
kill me. slowly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0