intresting, yes indeeeeeeeeeeed

kom precis hem från skolan. har huvudvärk. vår sista lektion var matte, 1,5 timme. nu ikväll måste jag plugga matte. och imorgon har jag 4 timmar matte. låt mig dö. nej så illa är det inte. jag ska träffa lite fina vänner ikväll också. Nathalie, Malin och Emma heter dom (Emma du ska med, oavsett) kanske en tysk hänger med. den som lever får se. nu ska jag sätta igång med mitt plugg. har snart varit hemma i en timme men inte börjat. inte okej.

just got home from school. got a killer-headache. ok at least it´s getting better. anyway. our last lesson was math for 1,5 hours.tonight i have to study math. and tomorrow i got math, for 4 hours. fuck my life. okey it´s not that bad. later i´ll meet up with some freinds of mine. Nathalie, Emma and Malin. (Emma u are coming with us, please?) maybee a german guy is coming along as well. but now i seriously have to continue with my studying. got home like mor than an hour ago but has still not started. good Jenny!


over n' out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0