uppdateraren är i farten igen. galet!

nej men hej!
glömde bort att jag och Malin har en blogg för ett tag där. senaste var väl i torsdags. 3 dagar sedan alltså. hoppsan. men det har liksom varit fullt upp.

i fredags drog jag ut, med Ella och Kai. sen kom Malin och Nathalie. tappade mitt bankomatkort. så jävla lyckat. jag som är ganska beroende av det och inte går någonstans utan det. bra jobbat.

i lördags igår alltså. så hade min pappa party. han fyllde år. så massa vänner kom över. galet roligt att träffa alla. jag jobbade också. så när gästerna kom så låg jag och sov. bra jobbat.

idag, söndag. blir det 7-timmars pass på jobbet. taggad! fast näääe. borde faktiskt plugga istället. eller vara med vänner men, en annan dag kanske. 

jag jobbar till stängning imoorn igen. vill dom döda mig tror ni?

nää, nu ska jag sätta fart med plugget. typ.

eng.
oh, Hi guys!
i kind of forgot that i got a blog. or me and Malin got a blog. last time i updated this thing was thursday, wich means 3 days ago. ouuuups. but i have been kind of busy.

this friday, i went out, with Kai and Ella. later on Nathalie and Malin joined us. i lost my card for the bank, u know? so freaking awesome. i´m pretty much addicted to that card. never go anywhere without it. good work Jenny!

saturday, last night that is, my dad had a party.  loads of freinds came over, and it was pretty much awesome to see all of them. i worked aswell. so when the guests showed, i was still in bed. sleeping. i was exhausted!

today, sunday. work again. 7 hours. i´m sooo loooking forward to it. not. actually i should study instead. or hang out with my freinds. but maybe another day.

i work until we close tomorrow again, 3 days of working, in a row. do u guys think they want to kill me?

noo, now i really have to start studying. kind of.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0